Zintegrowany program UTH Rad.

OGŁOSZENIE O REKRUTACJI NR 21

OGŁOSZENIE REKRUTACYJNE

NA SZKOLENIE

dla pracowników Działu Zarządzania Obiektami Uczelni

Ogłasza się nabór na szkolenie z zakresu: zarządzania budynkami Administracji Publicznej

w ramach Zadania nr  6 „Podniesienie kompetencji zarządczych kadr kierowniczych i administracyjnych UTHRad”

w projekcie pt.: „Zintegrowany Program UTHRad.”, projekt nr POWR.03.05.00-00-Z105/17
Zgłoszenia (wnioski o udział w szkoleniu) należy składać do dnia  04 maja 2022 r.

do Asystenta Koordynatora Projektu – Rektorat, ul. Malczewskiego 29 pok. 125 oraz na adres: z105@uthrad.pl

Liczba miejsc – 1.

Zapraszamy do składania formularzy zgłoszeniowych drogą elektroniczną na e-mail: z105@uthrad.pl

O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na stronie projektu www. Z105.uniwersytetradom.pl.