OGŁOSZENIE REKRUTACYJNE
NA SZKOLENIE
dla pracowników Działu Zarządzania Obiektami Uczelni
Ogłasza się nabór na szkolenie z zakresu: zarządzania budynkami Administracji Publicznej
w ramach Zadania nr 6 „Podniesienie kompetencji zarządczych kadr kierowniczych i administracyjnych UTHRad”
w projekcie pt.: „Zintegrowany Program UTHRad.”, projekt nr POWR.03.05.00-00-Z105/17
Zgłoszenia (wnioski o udział w szkoleniu) należy składać do dnia 04 maja 2022 r.
do Asystenta Koordynatora Projektu – Rektorat, ul. Malczewskiego 29 pok. 125 oraz na adres: z105@uthrad.pl
Liczba miejsc – 1.
Zapraszamy do składania formularzy zgłoszeniowych drogą elektroniczną na e-mail: z105@uthrad.pl
O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na stronie projektu www. Z105.uniwersytetradom.pl.