Zintegrowany program UTH Rad.

OGŁOSZENIE O REKRUTACJI NR 17

REKRUTACJA NA SZKOLENIE pt.: „Decyzje administracyjne wydawane
w indywidualnych sprawach studentów.”

dla pracowników administracyjnych  Działu Nauczania

w ramach Zadania nr  6 „Podniesienie kompetencji zarządczych kadr kierowniczych i administracyjnych UTHRad”
w projekcie pt.: „Zintegrowany Program UTHRad.”,projekt nr POWR.03.05.00-00-Z105/17

Rekrutacja  na szkolenie  trwać będzie od 18.10.2021r. do 22.10.2021r.

Zapraszamy do składania formularzy zgłoszeniowych drogą elektroniczną na e-mail: z105@uthrad.pl

O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach organizowanych dla administracji UTHRad. oraz formularze zgłoszeniowe dostępne sa na stronie: www.z105.uniwersytetradom.pl, w zakładce Jednostki realizujące projekt -> Administracja -> szkolenia dla DZAiT