REKRUTACJA NA SZKOLENIE pt.: „Zasady sporządzania i wydawania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów do dyplomów – najnowsze zmiany wynikające z ustawy 2.0”
dla pracowników administracyjnych Działu Nauczania UTHRad.
w ramach Zadania nr 6 „Podniesienie kompetencji zarządczych kadr kierowniczych i administracyjnych UTHRad”
w projekcie pt.: „Zintegrowany Program UTHRad.”,projekt nr POWR.03.05.00-00-Z105/17
Rekrutacja na szkolenie trwać będzie od 18.02.2019r. do 28.02.2019r.
Zapraszamy do składania formularzy zgłoszeniowych drogą elektroniczną na e-mail: Z105@uthrad.pl
O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach organizowanych dla administracji UTHRad. oraz formularze zgłoszeniowe dostępne sa na stronie: www.z105.uniwersytetradom.pl, w zakładce Jednostki realizujące projekt———–>Administracja