OGŁOSZENIE O REKRUTACJI NR 46
dla pracowników
Działu Zarządzania Obiektami Uczelni
Ogłasza się nabór na szkolenie z zakresu:
ADMINISTROWANIE BUDYNKAMI UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W PRAKTYCE W 2023 r. – DOSKONALENIE WARSZTATU ADMINISTRATORA
w ramach Zadania nr 8 „Nowe kompetencje pracowników i studentów w UTHRad.”
w projekcie pt.: „Zintegrowany Program UTHRad.”,
projekt nr POWR.03.05.00-00-Z105/17
Zgłoszenia (wnioski o udział w szkoleniu) należy składać
do dnia 31 sierpnia 2023 r.
do Asystenta Koordynatora Projektu – Rektorat, ul. Malczewskiego 29 pok. 125 oraz na adres: z105@uthrad.pl
Liczba miejsc –1
Zapraszamy do składania formularzy zgłoszeniowych drogą elektroniczną na e-mail: z105@uthrad.pl
O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach organizowanych dla administracji UTHRad. oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie: www.z105.uniwersytetradom.pl, w zakładce
Jednostki realizujące projekt———–>Administracja
Zapraszamy do składania wniosków o udział w szkoleniu.